Facebook

6/recent/ticker-posts

JA RAHI HAI MOHABBAT KI MAYYAT SAHID ALI KHAN LYRICS

 JA RAHI HAI MOHABBAT KI MAYYAT LYRICS


JA RAHI HAI MOHABBAT KI MAYYAT


क्या कहूँ दोस्तों के बारे में
मेरी किस्मत के फुल है ये लोग
जब भी देते है जख्म देते है
किस कदर बा-असूल है ये लोग

वक़्त-ए-रुखसत है तुम लाश मेरी
संगदिल बेवफा को दिखा दो
जा रही है मोहब्बत की मय्यत
दोस्तों आओ कान्धा लगा दो

जा रही है मोहब्बत की मय्यत
दोस्तों आओ कान्धा लगा दो

सुन के रुदाद-ए-ग़म मेरी देखो
मेरे दुश्मन भी सब रो रहे है

सुन के रुदाद-ए-ग़म मेरी देखो
मेरे दुश्मन भी सब रो रहे है
हो सके तो जनाजे पे मेरे
चार आंसू ही आ कर बहा दो

हो सके तो जनाजे पे मेरे
चार आंसू ही आ कर बहा दो
जा रही है मोहब्बत की मय्यत
दोस्तों आओ कान्धा लगा दो

प्यार में सजदे तुझको किये है
तुझको चाहा था पूजा था तुझको

प्यार में सजदे तुझको किये है
तुझको चाहा था पूजा था तुझको
प्यार अगर है खाता इस खाता की
जो भी चाहो मुझे सजा दो

प्यार अगर है खाता इस खाता की
जो भी चाहो मुझे सजा दो
जा रही है मोहब्बत की मय्यत
दोस्तों आओ कान्धा लगा दो

दिल जला जल गए मेरे अरमा
मैं जला जल गई मेरी दुनिया

दिल जला जल गए मेरे अरमा
मैं जला जल गई मेरी दुनिया
दफन के बाद मेरे सुनो तुम
झोपडी को भी मेरी जला दो

दफन के बाद मेरे सुनो तुम
झोपडी को भी मेरी जला दो
जा रही है मोहब्बत की मय्यत
दोस्तों आओ कान्धा लगा दो

देख कर दुनिया मेरी लहद को
तुमको बदनाम करती रहेगी

देख कर दुनिया मेरी लहद को
तुमको बदनाम करती रहेगी
आब-ए-इशरत निशान-ए-लहद को
अपने हाथो से आ कर मिटा दो

आब-ए-इशरत निशान-ए-लहद को
अपने हाथो से आ कर मिटा दो
जा रही है मोहब्बत की मय्यत
दोस्तों आओ कान्धा लगा दो
वक़्त-ए-रुखसत है तुम लाश मेरी

read more

releated tags, 

ja rahi hai mohabbat ki mayyat mp3 song download.ja rahi hai mohabbat ki mayyat  mp4 video.ja rahi hai mohabbat ki mayyat  lyrics,ja rahi hai mohabbat ki mayyat  sahid ali khan lyrics,ja rahi hai mohabbat ki mayyat  gana,ja rahi hai mohabbat ki mayyat  ghazal,ja rahi hai mohabbat ki mayyat  pakistani ghazal lyrics,ja rahi hai mohabbat ki mayyat  hindi song lyrics,



एक टिप्पणी भेजें

0 टिप्पणियाँ